Potrzebne łopatoligiczne wyjasnienie.

Pomoc w przypadku kłopotów z modyfikacjami: instalacją, konfiguracją, błędami. Zakładając nowy temat pamiętaj o odpowiednim prefiksie!
Regulamin forum
Na tym forum wymagane jest stosowanie prefiksów w tytułach tematów. Prefiks tematu musi składać się nazwy modyfikacji, której dotyczy problem. Dla modyfikacji phpBB Gallery poprawna nazwa tematu to przykładowo [phpBB Gallery] Problem z wgrywaniem zdjęć. Tematy niespełniające wymogu będą przenoszone do kosza.
Tygrys1985

Potrzebne łopatoligiczne wyjasnienie.

Post autor: Tygrys1985 » 23 marca 2009, 13:52

Witam wszystkich. Jestem dosyć zielony jeżeli chodzi o instalację modow do PHPBB3 więc już na wstępie pojawił się problem.
Ściągnąłem sobie następujący skrypt: http://phpbb.pl/pliki-k19/171/
Z wpisaniem instrukcji do plików oczywiście nie mam problemów, jedynie pierwsza i ostatnia instrukcja mnie zastanawia.
Co mam zrobić z:

Polecenia SQL
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('description_word_count', 150);
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('use_dynamic_description', 1);
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('append_keywords_first', 0);
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('global_keywords', 'replace, these, keywords, with your own, keywords');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('append_global_keywords', 1);
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('keyword_word_count', 50);
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('use_dynamic_keywords', 1);
Oraz jak mam wyczyścić pamięć cache? ;-)

Pozdrawiam i proszę o wybaczenie jeżeli pytania są trywialne.

jaroslw
Zasłużony
Kontakt:

Re: Potrzebne łopatoligiczne wyjasnienie.

Post autor: jaroslw » 23 marca 2009, 17:31

Jak wykonać zapytania SQL?

Od razu po zalogowaniu się do panelu administracji znajdziesz tą opcję.
Pobierz styl: we_universalwe_clearblue