Problem ze wrzuceniem forum na serwer.

Pomoc przy instalacji oraz użytkowaniu phpBB 3.1.x. Forum nie służy do zgłaszania znalezionych błędów, innowacji lub problemów związanych ze stylami i modyfikacjami.
Coolt
Posty: 2
Rejestracja: 25 sierpnia 2016, 23:58

Problem ze wrzuceniem forum na serwer.

Post autor: Coolt » 26 sierpnia 2016, 00:29

Witam, jestem jeszcze trochę zielone w te klocki i natrafiłem na pewien problem.
Mianowicie gdy przerzuciłem pliki z swego komputera na serwer oraz zrobieniu importu bazy danych i edytowaniu config.php & usunieciu z folderu cache wszystkiego oprócz ".htaccess" i "index.htm" , to wszystko na 90% dobrze bo robiłem to na innym serwie i wszystko działało, lecz teraz wyskakuje mi coś takiego

Kod: Zaznacz cały

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/di/container_builder.php on line 292: file_put_contents(./cache/container_0374ec857381230fa83049643ce3cdee.php): failed to open stream: Permission denied
Fatal: ./cache/ is NOT writable.
Lecz gdy wrzucę ten plik z mego komputera mam natomiast

Kod: Zaznacz cały

SQL ERROR [ mysqli ]

Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO) [1045]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Próbowałem już masę innych opcji w configu itp. i nic to nie pomaga. Skończył mi się już totalnie pomysły jak z tym poradzić.

Aviator
Administrator
Posty: 2089
Rejestracja: 07 czerwca 2011, 22:14
Lokalizacja: ZS

Re: Problem ze wrzuceniem forum na serwer.

Post autor: Aviator » 26 sierpnia 2016, 07:56

Pierwszy błąd dotyczy braku uprawnień do zapisu w katalogu cache, sprawdź czy katalog cache ma ustawione prawa na 777 jeżeli nie to ustaw.

Drugi problem tyczy się złych danych dostępowych do bazy danych, wątpię żeby twój użytkownik bazy danych na serwerze miał nazwę root'@'localhost (mówię o płatnym serwerze nie localhostcie)
-=Jeżeli w moim poście brakuje znaków diakrytycznych, oznacza to, że posta wyklepałem przez telefon=-