Jak zainstalować phpbb3- Duży problem
Jak zainstalować phpbb3- Duży problem
Witam. Jestem nie aż tak nowy w tej branży ale mam problem za zainstalowaniem.
1.Czy trzeba zahostować na jakieś stronie (i jak tak to czy moglibyście mi jakąś polecić)
2.Jak przesłać pliki z komputera na forum (proszę o instrukcje. To chyba można wysłać przez np: FileZilla [czy jakoś tak] i trzeba chyba FTP skonfigurować i mam z tym problem)
3.Jeszcze jakieś dodatkowe informacje bym prosił
Przeszukałem całe Google.pl, youtube i spryciarze ale nie nauczyłem się jeszcze nic a próbuje od roku
Pls pomocy I sry jeżeli taki temat wcześniej był
1.Czy trzeba zahostować na jakieś stronie (i jak tak to czy moglibyście mi jakąś polecić)
2.Jak przesłać pliki z komputera na forum (proszę o instrukcje. To chyba można wysłać przez np: FileZilla [czy jakoś tak] i trzeba chyba FTP skonfigurować i mam z tym problem)
3.Jeszcze jakieś dodatkowe informacje bym prosił
Przeszukałem całe Google.pl, youtube i spryciarze ale nie nauczyłem się jeszcze nic a próbuje od roku
Pls pomocy I sry jeżeli taki temat wcześniej był
Re: Jak zainstalować phpbb3- Duży problem
Nie trzeba było wcale aż tak daleko szukać. Wystarczy zajrzeć do naszej bazy wiedzy lub działu z prezentacjami.
Serwer jest niezbędny. Jest ich tak dużo, że ciężko wskazać ten konkretny. Ważne jest by miał obsługę PHP oraz baz danych np. MySQL lub PostgreSQL.
Serwer jest niezbędny. Jest ich tak dużo, że ciężko wskazać ten konkretny. Ważne jest by miał obsługę PHP oraz baz danych np. MySQL lub PostgreSQL.
a mógłbyś podać adres do serwera na którym ty masz strone bo ja na ugu.pl próbowałem ale mi pisze ze zła sub domena
Skoro tak jest napisane, to znaczy, że coś jest nie tak. Zajrzyj do FAQ ugu.pl.
Aktualnie mam wykupiony hosting na kei.pl.
Aktualnie mam wykupiony hosting na kei.pl.
dobra a tera mam taki problem gdy wysylam pliki z phpBB3 po wyslaniu pacze a foldery puste o co cho??
Mój klient FTP to Totl Comander
- @Marcin
- Zasłużony
- Kontakt: