Jak dodać numer GG i Skype

Pomoc w przypadku kłopotów z modyfikacjami: instalacją, konfiguracją, błędami. Zakładając nowy temat pamiętaj o odpowiednim prefiksie!
Regulamin forum
Na tym forum wymagane jest stosowanie prefiksów w tytułach tematów. Prefiks tematu musi składać się nazwy modyfikacji, której dotyczy problem. Dla modyfikacji phpBB Gallery poprawna nazwa tematu to przykładowo [phpBB Gallery] Problem z wgrywaniem zdjęć. Tematy niespełniające wymogu będą przenoszone do kosza.
Giovanni1

Jak dodać numer GG i Skype

Post autor: Giovanni1 » 26 stycznia 2008, 12:58

Witam! Mam małe forum w phpBB 3.0.0 i chciałbym dodać jedną rzecz... Żeby się dało w profilu podać numer GG i nick Skype. Nie jestem żadnym tam informatykiem (forum robione na yoyo.pl a i tak były problemy :D) ale połączyć się z ftp, dodać nowy styl itd. to umiem. Pozmieniać w pliku teksty też. A więc radźcie - co trzeba zrobić??

Z poważaniem
Giov

Awatar użytkownika
daroPL
Zasłużony
Kontakt:

Re: Jak dodać numer GG i Skype

Post autor: daroPL » 26 stycznia 2008, 15:03

Nie jestem żadnym tam informatykiem (forum robione na yoyo.pl a i tak były problemy :D) ale połączyć się z ftp, dodać nowy styl itd. to umiem. Pozmieniać w pliku teksty też. A więc radźcie - co trzeba zrobić??
Ten kawałek mogłeś sobie darować.

Co do problemu, to możesz dodać proste pola tekstowe w PA=>Użytkownicy i Grupy=>Zarządzaj polami profilu, które są wyświetlane w widoku tematu i profilu.

Giovanni1

Post autor: Giovanni1 » 28 stycznia 2008, 10:09

Bardzo to piękne, i nwet zrobiłem 8) ale jak ustawić, żeby numer GG i Skype były wśród pól dla identyfikatorów?

Awatar użytkownika
daroPL
Zasłużony
Kontakt:

Post autor: daroPL » 28 stycznia 2008, 10:11

Nie da się sterować pozycją pól. Możesz jedynie ustawić gdzie mają być pokazywane (profil, widok tematu.)

Awatar użytkownika
robertgg
Kontakt:

Post autor: robertgg » 07 maja 2008, 10:19

Doinstaluj moda z tej strony http://www.phpbb.pl/pliki/34/

Awatar użytkownika
Lexx
Kontakt: