tworzenie wlasnych stylów
tworzenie wlasnych stylów
Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o tworzenie własnych stylów, czy mógłby mi ktoś w tym pomóc. Od czego najlepiej zacząć??
Re: tworzenie wlasnych styli
To nic trudnego. Najpierw trzeba posiadać znajomość HTML'a i CSS'a, jeśli tego nie masz zapraszam do kursu http://www.kurshtml.boo.pl. Następnie trzeba znać jakiegoś grafika lub umieć samemu tworzyć proste grafikę. Poza tym wystarczy zapoznać się z budową stylu przeglądając pliki np. prosilvera i to tyle.
Zapraszam na polskie forum ze zbiorami BBCode'ów - Kody, których nie znajdziesz nigdzie indziej!
Nie udzielam pomocy na PW, GG, mail. Wszelkie pytania proszę zadawać na forum.
a jaki najlepiej przerobić styl??:D
Na takie pytanie nie da się odpowiedzieć. Według swoich potrzeb, oczekiwań, oraz wizji. To od Ciebie zależy jaki chcesz styl.
Zapraszam na polskie forum ze zbiorami BBCode'ów - Kody, których nie znajdziesz nigdzie indziej!
Ale chodzi mi jaki dokladnie styl przerabiac?:)
Style podstawowe czyli prosilver, albo subsilver2.
Aha:) rozumiem to myślę ze juz sobie poradzę
A jak chce edytowac jakiś styl to musze zainstalować jakieś sterowniki?:) i jakiej najlepiej przeglądarki używać?
Re: tworzenie wlasnych stylów
Żadnych sterowników nie trzeba. Wystarczy dobry program do edycji ja korzystam do php i html'a z editplus, a do plików css z notepad++. Ale to tylko moje przyzwyczajenie, każdemu może inny program przypasować. Co do przeglądarki to przy robieniu stylów próbowałem kilka i najlepiej mi się pracuje z firefoxem, jest bezkonkurencyjny, gdyż najszybciej odświeża wszystkie zmiany i ma dodatki bez których sobie teraz nie wyobrażam pracy.
A jak chce edytowac styl obramowania wlasnie nie wiem jak bo tam w tym twoim kursie jest opisane jak zrobić w obramowaniu linie ciągła albo kropkowa a nie jak zrobić takie obramowania jak tutaj www.forum-c510.pl takie obramowanie mi sie podoba