Pomoc!!

Rozmowy z innymi użytkownikami forum na różne tematy, niekoniecznie związane ze skryptem phpBB.
Sol

Pomoc!!

Post autor: Sol » 17 kwietnia 2007, 13:41

Witam :) Mam do Was mnóstwo pytań bo jestem zielony na ich temat mam nadzieje, że mi pomożecie chociaż na kilka z nich :D

Więc tak mam już swoje forum na fora.pl, od ponad roku i chciałbym powiększyć jego mozliwosci np bardziej rozbudowany panel administracyjny, przenoszenie tematów i postów,shoutbox itd

Czy jest jakaś możliwosc żeby na jakiś darmowy hosting w miarę dobry wgrać to forum?? Bo szukałem bardzo długo hostingów ale niestety trzeba na nich zakładać nowe forum, a ja nie potrzebuję nowego bo już swoje mam.Chyba, że jest jakaś mozliwosć przeniesienia wszystkich danych(posty,tematy) na to nowe forum??

Widzę tu dział ''Download'' i tam są pliki do sciągnięcia i zainstalowania na swoim forum czy ja bym mógł to zrobić na swoim?? A jak nie to gdzie mogę założyć takie forum żebym mógł instalować sobie takie dodatki?? oczywiście za darmo jak wogóle jest taka opcja?

Naprawdę był bym niezmiernie wdzięczny za pomoc jest to dla mnie bardzo ważne!

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź ...:)

jaroslw
Zasłużony
Kontakt:

Post autor: jaroslw » 17 kwietnia 2007, 14:22

Szkoda że nie przeglądnąłeś wcześniej troszkę forum :| Mogłeś chociaż nadać poprawną nazwę tematu :/
Sol pisze:Czy jest jakaś możliwosc żeby na jakiś darmowy hosting w miarę dobry wgrać to forum?? Bo szukałem bardzo długo hostingów ale niestety trzeba na nich zakładać nowe forum, a ja nie potrzebuję nowego bo już swoje mam.Chyba, że jest jakaś mozliwosć przeniesienia wszystkich danych(posty,tematy) na to nowe forum??
Ogólnie możliwość przeniesienia jest, ale jeśli masz dostęp do zarządzania swoją bazą danych, a Ty takiego nie masz. Ewentualnie możesz napisać do admina fora.pl o podesłanie kopii bazy danych, ale wątpię aby to uczynił.