Complete User Agent 1.3.0 nie działa

Jeśli masz problem z nie autoryzowaną modyfikacją, nie możesz jej zainstalować lub występują błędy po jej instalacji to pisz w tym dziale.
mercury
Posty: 12
Rejestracja: 05 listopada 2007, 13:53

Complete User Agent 1.3.0 nie działa

Post autor: mercury » 04 kwietnia 2008, 11:45

witam
Zainstalowałem sobie nową wersję Complete User Agent 1.3.0 dostępną na tym portalu i niestety nie działa :( nie ma żadnych komunikatów... po prostu ikony się nie wyświetlają.
Umieściłem je czyli katalog z ikonami /user_agent w katalogu głównym forum tak jak było to w instrukcji. Może wrzucić je "luzem" do kat. images?
Jaka może być przyczyna?

do sql'a wydawałem nastepujące plecenia:

Kod: Zaznacz cały

ALTER TABLE phpbb_posts_text ADD user_agent VARCHAR(255) DEFAULT NULL;

ALTER TABLE phpbb_posts_text ADD screen VARCHAR(9) DEFAULT NULL;
i wychodziło że successful :?

Awatar użytkownika
daroPL
Zasłużony
Posty: 4564
Rejestracja: 24 czerwca 2005, 13:36
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Complete User Agent 1.3.0 nie działa

Post autor: daroPL » 04 kwietnia 2008, 19:25

Czy po zainstalowaniu moda zostały napisane jakieś posty? W nich też nie ma ikonek?

mercury
Posty: 12
Rejestracja: 05 listopada 2007, 13:53

Re: Complete User Agent 1.3.0 nie działa

Post autor: mercury » 07 kwietnia 2008, 09:27

hello
faktycznie na nowych postach są już ikony a na starych (sprzed instalacji moda) nie ma. można to jakoś zrobić żeby były na wszystkich? pewnie kwestia odpowiedniego zapytania do bazy sql ale jakiego?

p.s.
a tak swoją drogą to jaki człowiek jest krótkowzroczny, zainstalowałem -> zobaczyłem że ikonek niema -> panika :)

Awatar użytkownika
daroPL
Zasłużony
Posty: 4564
Rejestracja: 24 czerwca 2005, 13:36
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Complete User Agent 1.3.0 nie działa

Post autor: daroPL » 07 kwietnia 2008, 14:11

faktycznie na nowych postach są już ikony a na starych (sprzed instalacji moda) nie ma. można to jakoś zrobić żeby były na wszystkich? pewnie kwestia odpowiedniego zapytania do bazy sql ale jakiego?
Nie ma takiej możliwości, ponieważ wcześniej nie były zbierane dane o przeglądarce i systemie użytkownika w bazie danych.

Zablokowany

Wróć do „Pomoc”