Strona 1 z 1

Potrzebna pomoc, nie można restartować hasła przez maila

: 06 września 2017, 19:35
autor: Simson
Witam wszystkich serdecznie.
Sprowadza mnie tu problem z wersją 3.2.0.

Zakupiona domena w home.pl została przypisana do serwera, zainstalowałem certyfikat SSL. Forum już „jest postawione”, działa prawidłowo, jednakże istnieje problem z restartem hasła, zapamiętywaniem użytkownika na stronie, brak możliwości wysyłania maili (nawet testowych) z poziomu aplikacji phpBB.

Podejrzewam problem w ustawieniach serwera i ciasteczek (poza zwróceniem się do Was o pomoc zrobiłem co w mojej mocy), ale poza tym, że domyślam się problemu właśnie w tych miejscach nie potrafię sobie z nim poradzić (niektóre zmiany wyłączają możliwość nawet logowania się do forum czy inne problemy).

Ustawienia obecne (można się logować, pisać, zakładać tematy itp, ale nie można restartować hasła, zapamiętywać osoby, brak możliwości wysyłania maili)

Ustawienia w aplikacji phpBB mam takie:

Ciasteczka:

Domena ciasteczka: nazwa_domeny.pl
(bez „www” na początku)

Nazwa ciasteczka: phpbb3_5e8zh

Ścieżka do ciasteczka: /
(-tu nie wiem czy należy wskazać jakieś podkatologi? Gdyż aplikacja znajduje się w katalogu „public_html” gdzie znajduje się folder „autoinstalator”, zaś w tym folderze jest jeszcze folder „phbb” i dopiero program). Czyli standardowa ścieżka z instalatora home.pl


Bezpieczne ciasteczko Wyłączone
(posiadam SSL, jednakże włączenie tej funkcji powoduje niemożność zalogowania się przez użytkowników forum).

Powiadomienie o ciasteczkach jest wyłączone
(nie zapisuje włączenia tej funkcji)


Serwer:

Kompresja GZip ustawiona na NIE

Uruchamiaj zadania cykliczne – NIE


Ustawienia ścieżek:

Zezwalaj na przepisywanie adresów URL: NIE


Ustawienia adresu URL serwera:

Narzucaj protokół serwera: tak

Protokół serwera: https://

Nazwa domeny: nazwa_domeny.pl (bez „www” na początku)

Port serwera: 80

Ścieżka do skryptu: /

(podejrzewam, że skrypt jest w /autoinstalator/phbb – jednakże ta zmiana nic nie daje, może gdzieś głębiej ? )


Zezwolenie na resetowanie hasła w aplikacji jest włączone, email przez witrynę też jest włączony.

Ustawienia SMTP są wyłączone

Czy może ktoś poradzi w czym tkwi problem czy problemy ?

Za każdą wypowiedź będę niesamowicie wdzięczy i odpowiem na każde z pytań.

Pozdrawiam serdecznie.

Re: Potrzebna pomoc, nie można restartować hasła przez maila

: 07 września 2017, 04:41
autor: Aviator
Nie wspieramy autoinstalatorow.
Jeżeli chcesz uzyskać od nas pomoc musisz zainstalować nasze oprogramowanie.

Re: Potrzebna pomoc, nie można restartować hasła przez maila

: 07 września 2017, 08:16
autor: vader
W każdym razie poprawna nazwa ciasteczka musi zaczynać się od kropki, czyli wyglądać - .nazwa_domeny.pl