[pomoc] Menu ze strony głownej

Pomoc w przypadku kłopotów z rozszerzeniami: instalacją, konfiguracją, błędami. Zakładając nowy temat pamiętaj o odpowiednim prefiksie!
Regulamin forum
Na tym forum wymagane jest stosowanie prefiksów w tytułach tematów. Prefiks tematu musi składać się nazwy rozszerzenia, której dotyczy problem. Dla rozszerzenia phpBB Gallery poprawna nazwa tematu to przykładowo [phpBB Gallery] Problem z wgrywaniem zdjęć. Tematy niespełniające wymogu będą przenoszone do kosza.
kgpatryk
Posty: 4
Rejestracja: 15 grudnia 2015, 17:33

[pomoc] Menu ze strony głownej

Post autor: kgpatryk » 15 grudnia 2015, 17:42

Witam.

Założyłem strone na hostingu hekko.pl , korzystajac z tamtejszego programu zainstalowalem phpbb 3.1.6
Sytuacja wyglada tak, ze chciałbym aby na podstranie z forum, na gorze strony widnial pasek menu do nawigacji po calym serwisie, podobnie jak na glownej stronie. Jako, ze jestem osoba totalnie zielona w tym temacie, zwracam sie z prosba do Państwa o podpowiedz jak ten problem rozwiazac. Wszelkie jezyki programowania sa mi niestety obce. Do budowy samej strony korzystam z wbudowanego oprogramowania do kreacji stron.

Pozdrawiam
P.

Aviator
Administrator
Posty: 2089
Rejestracja: 07 czerwca 2011, 22:14
Lokalizacja: ZS

Re: [pomoc] Menu ze strony głownej

Post autor: Aviator » 15 grudnia 2015, 21:10

Podaj adres forum i na screenie zaznacz o jakie menu chodzi.
-=Jeżeli w moim poście brakuje znaków diakrytycznych, oznacza to, że posta wyklepałem przez telefon=-

kgpatryk
Posty: 4
Rejestracja: 15 grudnia 2015, 17:33

Re: [pomoc] Menu ze strony głownej

Post autor: kgpatryk » 16 grudnia 2015, 08:34

Witam.

Zalezy mi aby na podstronie http://hondaproject.com/forum

widnialo takie samo menu u gory strony. jak na stronie glownej http://hondaproject.com/

kgpatryk
Posty: 4
Rejestracja: 15 grudnia 2015, 17:33

Re: [pomoc] Menu ze strony głownej

Post autor: kgpatryk » 16 grudnia 2015, 17:43