Darmowe serwery!

Forum poświęcone skryptom, językom programowania, serwerom i hostingowi, domenom itp.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

patefoniq

  • Posty: 4
  • Rejestracja: 03 grudnia 2006, 01:31

Post03 grudnia 2006, 01:35

Kokoosh pisze:http://www.go2site.net/


W Operze:

Kod: Zaznacz cały
Error!
Could not locate remote server


A w Firefoxie:

Kod: Zaznacz cały
Nie odnaleziono serwera
Firefox nie moze odnalezc serwera www.go2site.net.
pozdrawiam
Piotr Paszkowski aka patefoniq
Offline
Awatar użytkownika

Alien

  • Posty: 132
  • Rejestracja: 09 lipca 2006, 16:16
  • Lokalizacja: /dev/null

Post03 grudnia 2006, 08:39

patefoniq, widocznie zwinęli interes :)
Offline

jaroslw

były członek zespołu

  • Posty: 4524
  • Rejestracja: 10 grudnia 2005, 18:48

Post03 grudnia 2006, 11:26

Alien pisze:patefoniq, widocznie zwinęli interes Smile

I to dosyć już dawno.

Ja ze swojej strony z darmowych polecam DDL2.pl. Dają dosyć dobre parametry jak na darmówkę, nawet szybki, a wystarczy wstawić tylko link zwrotny prowadzący do http://www.ddl2.pl :wink:

PS. Alien, gratuluje moda :)
// Dzięki :) - Alien
Pobierz styl: we_universalwe_clearblue
Nowości i aktualizacje: FacebookGoogle+Twitter
Offline
Awatar użytkownika

Alien

  • Posty: 132
  • Rejestracja: 09 lipca 2006, 16:16
  • Lokalizacja: /dev/null

Post03 grudnia 2006, 11:57

A może warto skorzystać z oferty ovh.pl? Domena *.info + serwer 1gb/30gb za darmo. Jedyne co może sprawić trudność to aktywacja przez telefon, trzeba mieć ustawione wybieranie "redial"? Już nie pamiętam, ale męczyłem się sam kilka razy :)
Offline

patefoniq

  • Posty: 4
  • Rejestracja: 03 grudnia 2006, 01:31

Post03 grudnia 2006, 12:00

Ja mam hosting na ovh (free), zadna rewelacja. Bede dzis testowal php i mysql...
pozdrawiam
Piotr Paszkowski aka patefoniq
Offline
Awatar użytkownika

Alien

  • Posty: 132
  • Rejestracja: 09 lipca 2006, 16:16
  • Lokalizacja: /dev/null

Post03 grudnia 2006, 12:02

patefoniq pisze:zadna rewelacja

Dlaczego? Może jedynym minusem jest mała baza, ale co chcieć więcej od darmowego serwera? Płacisz - wymagasz i masz.
Offline

patefoniq

  • Posty: 4
  • Rejestracja: 03 grudnia 2006, 01:31

Post03 grudnia 2006, 12:08

Moze teraz sie cos zmienilo. Ja zakladalem tam konto jako jeden z pierwszych. Podzialalem, cos tam porobilem i "odlozylem na polke" na pare lat. Pozniej sie cos zmienilo, trzeba bylo odswiezyc "subskrypcje" i dalej lezalo. Teraz akurat uruchamiam radio internetowe, wiec mozliwe, ze na "sajta" wykorzystam, ale musze wpierw potestowac... Generalnie jest ok. 300 darmowych hostingo-dawcow, wiec naprawde jest w czym wybierac.
pozdrawiam
Piotr Paszkowski aka patefoniq
Offline
Awatar użytkownika

Alien

  • Posty: 132
  • Rejestracja: 09 lipca 2006, 16:16
  • Lokalizacja: /dev/null

Post03 grudnia 2006, 15:57

patefoniq, ja jak tylko sięgam pamięcią nigdy nie miałem z nimi problemu. Solidna francuska firma z odziałem w Polsce.
patefoniq pisze:Generalnie jest ok. 300 darmowych hostingo-dawcow, wiec naprawde jest w czym wybierac.

z czego ok. 20 na poziomie i godnych uwagi. Po tygodniu sprzątną interes nie dając znać użytkownikom. Żałosne...
Offline

vegosik

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 24 lutego 2007, 08:16

Nowy darmowy hosting - bez reklam

Post24 lutego 2007, 08:23

Nowy darmowy hosting - bez reklam -> Darmowy Hosting
Polecam stronę gdzie można zakupić logotypy: logotypy
Offline

patefoniq

  • Posty: 4
  • Rejestracja: 03 grudnia 2006, 01:31

Post24 lutego 2007, 20:23

Wracajac do OVH, pobawilem sie nim. W sumie fajny, szkoda tylko, ze zablokowane jest wysylanie maili. Z drugiej strony calkowicie to rozumiem, gdyz jest to dzialanie anty spamowe. Ogolnie nie mam zastrzezen. Faktycznie, jak na darmowke, to niezly "wypasik".
pozdrawiam
Piotr Paszkowski aka patefoniq
Offline

gostek_

  • Posty: 62
  • Rejestracja: 23 października 2005, 20:01

Post10 sierpnia 2007, 21:03

http://4realhost.com/
300 MB disk space
10 GB Monthly transfer
5 MySQL databases
Automatic installer (30 scripts)
5 Add-on domains
FTP account
Php MyAdmin
5 Sub domains
File manager (browser upload)
Clustered Servers


Świetny hosting :wink: Istnieje od niedawna, chyba ok miesiaca. Testuje go krótko, bo zaledwie pare dni i do niczego nie moge się przyczepić. Przeniosłem do niego Coppermine Photo Gallery, po tym, jak zbyt mocno obciążał mój serwer (płatny) a na tym hostingu działa ok. Zachęcam do testowania.
Offline

chrzanekk

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 12 października 2007, 08:27

Post12 października 2007, 08:28

Witam
Przeszukiwalem dlugi czas strony z darmowymi hostingami i znalazłem całkiem fajna oferte w zupełności za darmo:

-250MB powierzchni na serwerze
-100GB transferu miesiecznego
-cPanel X
-obsługa PHP, mySQL, perl,CGI,ruby
-parkowanie własnych domen
-konto w domenie http://www.mydomain.000webhost.com lub we własnej jesli taka -mamy (przy rejestracji mozemy to skonfigurowac)
- 5 kont e-mail
- 5 subdomen
- 5 kont FTP
- 5 baz danych mySQL - mozliwosc obsługi przez phpMyAdmin

spostrzezenia:
-szybki ftp
-brak reklam dodawanych przez dostawce hostingu
-w pełni konfigurowalne konto
-WYMAGANE PODANIE NUMERU TELEFONU KOMÓRKOWEGO WRAZ Z NR. KIERUNKOWYM DO POLSKI W CELU POTWIERDZENIA AKTYWACJI KONTA (DOSTAJE SIE KOD SMSEM, i tylko tyle, sprawdzalem)
oto link do strony
http://www.000webhost.com
Offline

Kredka29

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 19:48

Re: Darmowe serwery!

Post20 sierpnia 2008, 20:03

PDG.PL

Super darmowy hosting!!!
200MB powierzchni na stronę i bazę danych
Dostęp do PHP5 i MySQL
Brak ograniczeń transferu
5 Baz MySQL
Darmowe konta email
Dostęp do plików za pomocą FTP
Możliwość utrzymywania własnej domeny
Dostęp do .htaccess
PHPmyAdmin
Panel DirectAdmin
Własne strony błędów
Brak Reklam

Całkowicie darmowy i szybki!!!!!
POLECAM!
Offline
Awatar użytkownika

Czcionki

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 19 grudnia 2008, 19:19
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Darmowe serwery!

Post20 grudnia 2008, 02:24

000webhost.com (dwa posty powyżej)

używam go już od kilkunastu miesięcy i jestem bardzo zadowolony z szybkości i procentowego uptime.

teraz można też używać innych poddomen

zobaczcie przykład:

Darmowe czcionki truetype do windows

Z polskich hostów polecam http://freehost.pl/

Niektóre polskie przeglądarki preferują strony w domenie .pl od .com, więc poddomena np. .kawiarenka.pl to duży plus.

Przykład:

Power Point Viewer
Offline
Awatar użytkownika

Fire

  • Posty: 4
  • Rejestracja: 12 lutego 2009, 20:37

Re: Darmowe serwery!

Post12 lutego 2009, 21:19

http://www.uw-host.org/

50mb,php,cgi,mysql,cron,mail,dns,subdomena + inne.

Hosting należy do http://www.uw-team.org
PoprzedniaNastępna

Wróć do Webmastering

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość