Linki i teksty w jezyku angielskim

Jeżeli masz pomysł na jakąś modyfikację bądź poszukujesz jakiegoś moda to zerknij do tego działu.
tarsus
Posty: 3
Rejestracja: 28 lipca 2007, 13:22

Linki i teksty w jezyku angielskim

Post autor: tarsus » 28 lipca 2007, 13:37

Na wstepie witam i pozdrawiam wszystkich uzytkowników forum.
Zaczynam dopiero i jestem zielony jak malo kto tak samo z phpbb jak i z html, ale forum i portal juz stoi wiec nie ma tragedii.
Moje pytanie dotyczy skladni html.

W phpbb mozna robic "menu wlasne" wstawiac tam linki teksty - cokolwiek chcemy.
czy jest jakis w takim razie element skladni, komenda w html, ktora w przypadku zmiany jezyka uzytkownika na angielski (czy tam inny) automatycznie wywola na ekran w danym momencie opis/link po angielsku.
Jak pisalem wczesniej, zielony jestem wiec prosze sie nie smiac z przykladu ktory podam ponizej:

Jak wstawiamy linka to robimy tak:

<a href="http://www.phpbb.pl">Link do strony o PHPBB</a>

czy np tekst:

<center>Opis raz dwa trzy</center>

mnie chodzi o to czy nie ma czegos takiego jak np:

<a href="http://www.phpbb.pl">Link do strony o PHPBB<eng>link to website PHPBB</eng></a>

lub tekst:

<center>Opis raz dwa trzy<eng>Description one two three</eng></center>

... wtedy to co jest w pomiedzy <eng> i </eng> pojawi sie tylko gdy zostanie zmieniony jezyk forum na angielski.
Komende <eng> wymyslilem oczywiscie dlal przykladu zeby zobrazowac lepiej o co mi chodzi.

Dzieki

Awatar użytkownika
mateusz
Zasłużony
Posty: 2174
Rejestracja: 14 maja 2005, 17:43
Lokalizacja: JAWORZNO
Kontakt:

Post autor: mateusz » 28 lipca 2007, 14:39

raczej nic takiego nie istnieje. nigdy sie z tym nie spotkałem a nie powiem byłbym zainteresowany :D

no i nie ten dział bo ty raczej szukasz modyfikacji a nie masz problemu z forum. radze czytać opisy działów gdy coś piszesz.
Zapraszam również na moje forum: www.indianie.info